Bukefalos 28 år!

Lyckan när Buke lever igen

darkblonde

Trådstartare
Den är stor! Stort tack till Gunnar för allt slit! :bump:

Man saknar inte kon förrän den vidarebefordrar en till Facebook? :D
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Instämmer - och det var smidigt med direktlänken till facebook så man slapp undra.
Tack Gunnar för att du gör livet komplett igen
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Ja herregud det har varit tufft utan buke! :eek: Vad mycket tid jag fick över helt plötsligt :angel:
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Instämmer - och det var smidigt med direktlänken till facebook så man slapp undra.
Tack Gunnar för att du gör livet komplett igen

Instämmer till fullo!

Jössös vad bukeberoende man är alltså, nästan skrämmande när man för femhundrafemtioelfte gången konstaterar att man fortfarande hamnar på facebook.. :angel:
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

ÄÄÄÄÄÄNNNNNNNTTTTTTTLLLLLLLLLIIIIIIIIIIGGGGGGGGGEEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!!! nu är min dag tillbaka till vanligt!!
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Håller med alla, för oss som inte har Facebook var det en hemsk idé att köra buke därigenom.
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Fast vem håller du med? Vad jag har sett är det ingen som tyckte det var en hemsk idé :p
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Har inte heller sett någon tidigare som har tyckt det var en dålig idé. Men man kommer dit de få gånger buke inte fungerar som vanligt.
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Men det handlade ju inte om att köra buke. Det handlade om att få information om felsökningen.
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Men det handlade ju inte om att köra buke. Det handlade om att få information om felsökningen.

Precis.
Ni utan facebook går ju lika ovetande som annars liksom, så det lär ju inte vara någon skillnad för er :)
För egen del tycker jag det är jättebra, så slipper man fundera på varför, när, var, hur o.s.v.
 
Sv: Lyckan när Buke lever igen

Jag håller med! Tack Gunnar för allt du gör för oss! Hoppas att du får sova i kapp nu.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 297
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 375
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 322
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Minns någon tråden jag skapade för 16 år sedan här? Det var egentligen i går för 16 år sedan, och sedan fylldes den på. Blev rätt lång...
2
Svar
38
· Visningar
3 863
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp