Lyckoviken

Jag tittade på Lyckoviken efter ha tittat på Björnstad. Skulle ha tittat i omvänd ordning :angel:
Björnstad har en innehållsrik handling med bra skådespelare. Lyckoviken känns platt och tillgjord i jämförelse. Stenmark som skådespelare, nej tack!
Ingemar? :confused:

Jag har inte sett någon av dem. Sverige har väl aldrig riktigt kunnat göra några bra serier eller film egentligen och efter att ha läst här ska jag kanske låta bli att ödsla tid på dem. Mina fördomar får kanske finnas kvar. :angel:

• Gilla
Reactions: Sel
Skulle ju vara bästa såpan i modern tid. Sverige behövde en supersåpa och därför hyllades ju den 🤔

Missade det där med såpa, tänkte svensk tv-serie, det var därför jag nämnde Björnstad som ett litet sidospår. Korkat av mig. 🤓

Jag gillade inte Lyckoviken alls. Tog mig igenom första avsnittet med hjälp av skämskudden, men fler avsnitt blir det inte. Både skådespeleri och manus är pinsamt dåligt tycker jag.

Liknande trådar

Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 360
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 698
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 14 15 16
Svar
306
· Visningar
10 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka