Det ska bli mitt ledord i år - må bra. I allt jag gör - må bra!

Jag ska inte vara aktiv i vikttråden i år för jag ids inte hålla på och tänka på vikten längre. Jag fattar inte att jag som "vuxen" åkte dit att börja tänka på vikten öht, jag som aldrig brytt mig om utsidan mer än "hel och ren". Vad hände med mig i 45-årsåldern egentligen :confused:

Men jag tänker inte grotta ner mig i det heller utan bara ta en nystart, en omstart - må bra.
Göra saker som får mig att må bra. Hänga med dom som får mig att må bra (bara attans-skit-virus-eländet är över).
Jag är så glad över att en ny medicin fått bort så pass mycket värk i kroppen att jag ens vågar tänka tanken att må bra. Biverkningarna av den ska jag lära mig leva med, för dom är ändå bättre alla dagar i veckan än värken.
Jag har börjat fuldansa igen och det är så härligt, jag kan spela piano (lite stelt ff) hyggligt, men bara att det går!!!

Behövde bara skriva av mig lite tankar efter att ha läst i en del trådar som jag känner att jag borde lägga på ignore (tack för den!) för mitt eget måendes skull... :heart Nu är det dax att må bra!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 669
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp