mac hjälp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 808
A

Alpin87

hur sparar man en bild i en mac?? jag är bara van vid windows där man kan högerklicka...

Sv: mac hjälp

Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.

Butros skrev:
Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.

okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!

Alpin_87 skrev:
okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!

Tryck ner CTRL-knappen + musknapp. Musklick förvandlas då till högerklick.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 746
Senast: Happimess
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 294
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka