Mac-problem!

litentjej

Trådstartare
Blir galen på den här jävla datorn snart och ångrar att jag ens köpte en..
Sitter nu med photoshop 6 för mac och jag vet inte ens hur man öppnar ett blankt dokument? Det finns ju lixom inget "arkiv" i hörnet eller någon menyrad där uppe som man är van vid.. så hur fasen gör man?

Sv: Mac-problem!

Blir galen på den här jävla datorn snart och ångrar att jag ens köpte en..
Sitter nu med photoshop 6 för mac och jag vet inte ens hur man öppnar ett blankt dokument? Det finns ju lixom inget "arkiv" i hörnet eller någon menyrad där uppe som man är van vid.. så hur fasen gör man?

Ett så kallat SBS-relaterat problem.

SBS = Skit Bakom Skärmen. :angel:

Nä skoja bara, övergången från PC till Mac kan vara lite knepig, men det finns ju hjälp att få på nätet. :d Och för övrigt är ju PS ett vansinnigt avancerat program!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 787
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken, Tomteland edition! Regler: (tagna ur huvudet då mitt gamla dokument inte ligger på den här datorn så hav... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
19 601
Senast: Intejag
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka