Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas va fan siade du mig för?! Jag försökte ju förklara igår att jag visste att Snurris var siad och att hon antagligen var tvilling :p

För övrigt är jag så jäkla trött på det här att folk uteblir. Man kan ju inte bilda sig en uppfattning om folk som inte deltar.
 
Jag hade kunnat ersätta bumpo med Q men det var ju överflödigt i detta läge :)

Tycker att onda lyckats göra en OS-uppvisning i glida under radarn fram tills ikväll när det rasslade loss lite för goda! Ibland kunde jag läsa sidvis där goda bara argumenterade med varann. Snyggt lirat allihop, kul att vara LL igen, det är jag gärna när det behövs :banana:
 
@Mammas det här skrev jag till LL när jag fick spioninfon:
"Hm, nu finns två som verkar vilja vara siare men det kanske är Mammas ändå. Men Mammas borde inte vara så puckad att hon siar mig, hon borde ha fattat min roll när jag skrev om snurris :confused:"
Sorry :angel:
 
Jag hade kunnat ersätta bumpo med Q men det var ju överflödigt i detta läge :)

Tycker att onda lyckats göra en OS-uppvisning i glida under radarn fram tills ikväll när det rasslade loss lite för goda! Ibland kunde jag läsa sidvis där goda bara argumenterade med varann. Snyggt lirat allihop, kul att vara LL igen, det är jag gärna när det behövs :banana:

Jag vågar ju knappt skriva något som ond, livsfarligt ju :D
 
Onda, hur tänkte ni om vem som kunde va siare? :) Brukar ju funderas en del över det.

Själv var jag lite förvånad att cirkus fick så mkt tankar mot sig, jag fick rätt mkt godvibbar av henne. Fast jag hade ju iofs facit :angel:
 
@Mammas det här skrev jag till LL när jag fick spioninfon:
"Hm, nu finns två som verkar vilja vara siare men det kanske är Mammas ändå. Men Mammas borde inte vara så puckad att hon siar mig, hon borde ha fattat min roll när jag skrev om snurris :confused:"
Sorry :angel:

:rofl: Jag hade inte fattat! :angel: :D

Grattis onda!
 
Och, i ren allmänbildnings tjänst- ser du den här i jul så skvätt inte vatten på honom och mata inte efter midnatt..
;)
0AD6AB99000005DC-3217275-image-m-24_1441048764484.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 673
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp