Bukefalos 28 år!

Märkliga saker män gör med sina penisar

Den här tråden fick mig att tänka på en lista med design "fails" som jag såg för något år sedan. Någon hade ritat en staty/monument som skulle föreställa en stiliserad grön gran...det var nog inte det folk tänkte på när de såg den :D

Skulle så gärna vilja hitta bilden på den igen, men vill inte googla på "giant green buttplug" :cautious::D:angel:
 
Den här tråden fick mig att tänka på en lista med design "fails" som jag såg för något år sedan. Någon hade ritat en staty/monument som skulle föreställa en stiliserad grön gran...det var nog inte det folk tänkte på när de såg den :D

Skulle så gärna vilja hitta bilden på den igen, men vill inte googla på "giant green buttplug" :cautious::D:angel:

Bara för dig :)
buttplug_christmas_index.jpg

Jag dööör :rofl: :rofl: :rofl:

http://www.dailyedge.ie/paris-tree-butt-plug-1730887-Oct2014/
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 363
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 920
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 767
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp