Magbild - för magstarka !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Silverkedjan

Trådstartare
Lillebror kom ju i vecka 37. Så här såg han ut veckan innan i magen :cool:

Något att "se fram emot" för alla er nygravida som ännu har SMÅ magar :D

magecut.jpg



Nu har jag nästan samma volym/vikt framtill, bara en nivå högre upp :o
 
Sv: Magbild - för magstarka !

Du är ju sveriges finaste som gravid :love:

Men att du orkade jobba med den magen fattar jag inte, hur kunde du röra dig mellan alla apparater och patienter?
 
Sv: Magbild - för magstarka !

Hihi, jag tycker mest den ser avskräckande ut :p

Basilika - jag fick låna ett gåbord på sjukgymnastiken som jag hängde på både under julhelgsjouren och förlossningen :idea:
 
Sv: Magbild - för magstarka !

HAH!
jag ska nog se till att be maken plåta min magge när han kommer he, framåt kvällen.. För jag är nog f*n snart ikapp dig - trots att jag bara är i vecka 25... :p

(När SF-måttet redan i vecka 24+ ligger ovanför "övre normalkurvan" och fok börjat skratta åt mig och undra hur jag ska se ut om ytterligare drygt 3 månader - gissa hur jag ser ut redan nu... Har ju en bild på mig från förra graviditeten, några dagar före fölningen, men vår wevserver ligger nere så jag kan inte lägga ut den...)
 
Sv: Magbild - för magstarka !

Innan man scrollat färdigt är du rena luciakandidaten ;) :rofl:

Men är du säker på att det inte ligger en till därinne :eek:?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 165
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: annaovega
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 683
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp