Magnusson foder katt

Elo

Trådstartare
Är det någon som har testat detta foder till katt?

Har ju en allergisk kisse och så väldigt få foder på marknaden att välja på, och skulle vilja testa något bättre än Mjau. Men såg att Magnusson har en variant som skulle funka. Är det smakligt? Mår katterna bra på det?
 
Min kattunge jag köpte i somras var uppfödd på det. Jag fortsatte ett tag och var nöjd. Bytte senare men det handlade mest om att vi har ont om återförsäljare här så det blev rätt dyrt med frakten. På många ställen kör de ju ut typ gratis och då hade jag nog kunnat fortsatt. Uppfödaren jag köpte katten av var jättenöjd och hon hade bra kontakt med återförsäljaren så hon fick hem mat snabbt och billigt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
554
Senast: Hazel
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Jeps
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
913
Senast: Bison
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp