Bukefalos 28 år!

Målarböcker för vuxna

Jag håller på o måla försättsbladet i min Secret garden, det blir en prova på målning :o:p

Ska skaffa ett photobucket konto så jag kan ladda upp lite bilder sen :)
 
Tack :love:
Tanken är dock att det ska vara en person/pärlvit, typ som denna :)

Eller du kanske menade den mörka? Den är tänkt som silversvart!

Jag som är färgnörd tycker det är jättekul att få till så många olika som möjligt :p
Nä, det är bara jag som har halvdålig koll på färgernas namn ;) Perlino menar du? Vad den än heter så är den jättevacker!! Bägge är jättevackra!
 
Jisses vad svårt det var att fota så färgerna kommer till sin rätt. Jaja, första alstret avklarat.

Tydligen lika svårt o hålla sig innanför linjerna som när man va liten...;)

IMG_3142_zps1w2hmfui.jpg
 
Så kommer det blir här också! Ska försöka se till så dom inte ens VET att mamma har en egen målarbok och egna pennor :angel:
Absolut säkrast så!

KL
Jag har inte hunnit måla något alls på sistone men jag blir väldigt inspirerad av alla fina bilder här! Jag ligger helt klar i lä i jämförelse med de flesta av er, men jag har kul.
För att det inte ska bli för jobbigt för mig att inse att jag inte får till några perfekta färger på hästarna i Lenas målarbok har jag beslutat att inga hästar får några naturliga färger, kanske någon svart eller så, men de kommer i de flesta fall att vara klarblå, guldfärgade, rosa osv :D
 
Absolut säkrast så!

KL
Jag har inte hunnit måla något alls på sistone men jag blir väldigt inspirerad av alla fina bilder här! Jag ligger helt klar i lä i jämförelse med de flesta av er, men jag har kul.
För att det inte ska bli för jobbigt för mig att inse att jag inte får till några perfekta färger på hästarna i Lenas målarbok har jag beslutat att inga hästar får några naturliga färger, kanske någon svart eller så, men de kommer i de flesta fall att vara klarblå, guldfärgade, rosa osv :D

Jag tänkte ha den första som övningsmålarbok :angel:
 
För att det inte ska bli för jobbigt för mig att inse att jag inte får till några perfekta färger på hästarna i Lenas målarbok har jag beslutat att inga hästar får några naturliga färger, kanske någon svart eller så, men de kommer i de flesta fall att vara klarblå, guldfärgade, rosa osv :D
Haha, jag gör precis så jag med :D Rosa, lila, blå... Perfekta färger på hästar!
 
Ääääntligen! Fick ju hem Lena Furbergs Måla hästar för ett tag sedan och beställde färgpennor via vår bazar av en kollegas barn, och härromdagen fick jag äntligen hem pennorna och idag har jag börjat måla den första bilden :). Jättefina motiv allihopa, framförallt den med fjordhästarna :love:. Sååå avkopplande och mysigt:)
 

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 173
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 142
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp