Målat brun transport till...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare izza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 890
I

izza

vit eller någon annan färg? Hur har resultatet blivit? Om det blev bra, vilken färg har ni då använt till dels väggarna utsida och insida, dels till taket(glasfiber)? Jättetacksam för svar och har ni bilder före/efter hade det varit jättekul att se!

Sv: Målat brun transport till...

Måla taket med färg avsedd för glasfiberbåtar. Var beredd på 2-3 strykningar utvändigt och 3-4 gånger om det är gult, obehandlat tex invändigt.

Brun Kylinge blev Kobolt blå istället med hjälp av Futura lackfärg från G********en.
Har inte målat invändigt utan bara utepå än så länge. Se till att spackla först då sprickorna i trät syns väldigt bra vid ommålning.

Oohh, kan vi inte få se bilder på den? :)

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
733
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: cewe
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 222
Senast: Ullmerkott
·
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka