JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Malin precis utanför placering
Bukefalos 30 år!
(Ridsport)
MARBACH, TYSKLAND: Med ett nedslag i banhoppningen tappade Malin och Sofarsogood en placering och hamnade precis utanför placering på 17:e plats.
Läs mer...
Moderator
Malin GP-placerad i Amsterdam
Hästnyheter Vid gårdagens GP-hoppning i Amsterdam över 1,60-hinder blev det placering för Malin Baryard Johnsson och H&M Indiana. Rolf-Göran...
Startad av Gunnar
29 Jan 2018
Svar: 0
Visningar: 504
Hästnyheter
Malin Rinné GP-placerad i Tyskland
Hästnyheter Denna vecka är Malin Rinné och tävlar med Scharmeur i Oldenburg. Under fredagen blev det placering i Grand Prix-klassen för ekipaget...
Startad av Gunnar
5 Nov 2017
Svar: 0
Visningar: 579
Hästnyheter
Ett nytt liv har startat
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Startad av cassiopeja
4 Feb 2020
Svar: 9
Visningar: 2 941
Dagbok
Malin mitt i drömmen
Hästnyheter Hon fick drömjobbet som förstaberidare hos Patrik Kittel. Sju år senare jobbar Malin Nilsson kvar på anläggningen i sydvästra Tyskland...
Startad av Gunnar
10 Dec 2017
Svar: 1
Visningar: 698
Hästnyheter
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
26 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 839
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44