Mallis i oktober

WBanna

Trådstartare
Vi fundrar på att åka till Alcudia den 30 september och stanna i en vecka. Jag har googlat en del och hittat lite olika bud angående hur vädret brukar vara den tiden på året, men vad har ni för erfarenheter?
 
Mina vänner har sommarhus utanför Palma och de åker ofta dit långt in i november för sol och bad :) Kan tänka mig att det är kyligare på kvällarna men vattnet ska vara varmt fortfarande!
 
Mina vänner har sommarhus utanför Palma och de åker ofta dit långt in i november för sol och bad :) Kan tänka mig att det är kyligare på kvällarna men vattnet ska vara varmt fortfarande!

Det låter ju väldigt bra. Tack! :)
 
Hej! Vi var i utanför Palma i mitten av oktober förra året. Kanonvecka med sol o bad. Lite halvkallt i havet o svala kvällar så en tröja satt inte fel.
Året före var vi på cypern i en vecka vid samma tidpunkt. Mycket varmare o ca 28 grader i havet.
 
Vi var i palma första veckan i oktober för några år sedan. Fint väder de första dagarna, ca 25 grader varmt och minst lika varmt i havet. Andra halvan av veckan svalare, ner mot 20 grader, blåsigt och lite molnigt.
 

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
934
Juridik & Ekonomi Lite kort: Jag har ett varumärke som företaget X använder och tjänar pengar på, i sina produkter. Nu har företaget bytt ekonomisk...
Svar
10
· Visningar
829
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 150
Senast: Fruentimber
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 941
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp