Målning av dusch, ideer?

DarkInNight

Trådstartare
Håller som bäst på att måla om i duschen.
Grundfärgen är vit. Och nu står jag och funderar på hur jag ska måla snygga mönster. Vi hade från början tänkt något svart mönster, men jag är villrådig HUR.

Någon som har snygga bilder på dusch/badrum med vit bakgrund, även andra färger än svart kan fungera!

Sv: Målning av dusch, ideer?

Vad använder du för sorts färg? (min dusch har en grymt hemsk våtrumstapet, undrar om man kan måla på den?)

Sv: Målning av dusch, ideer?

Jag har använt mig av vanlig grundfärg, och sedan en lackfärg. Enl en guide jag hittade på internet, det återstår att se om det håller.

Jag har kakel i min dusch, men har våtrumstapet i övriga rummet, som jag funderar på att måla om också, när tid finns,...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 781
Senast: Svartkatt
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: MJLee
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 830
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka