JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Malte, en av hästarna som jag tagit mig an i verksamheten.
Hästnyheter
På Hufvudsta Ridskola har vi tagit fram en mall som vi använder vid våra ”hästmöten”. Ett hästmöte innebär att vi i personalen går...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag och min sambo har köpt en liten hästgård. Det är stall och bostadshus på en fastighetsbeteckning om ca 2,6ha med 1ha skog, 1ha...
2
Ekonomi & Juridik
En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
2
3
4
Samhälle
Jag bor mitt i bondlandet. Mitt i en by.
En entreprennör startade verksamhet -utan vare sig miljö- eller lokaliseringsprövning. Det är...
2
3
Ung kille
Relationer För att det är en underligt formulerad från någon som är 33.
Det låter mycket mer som en yngre tonåring.
escodobe
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Haft en jättedröm i flera timmar om skolskjutningar. 2 st samtidigt nära varandra. Båda gjorda av fd klasskompisar.
helt slut när jag...
Hippocampus
15 minuter sedan
Svar: 455
Visningar: 12 281
Allmänt
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Kockade ihop en kyckling shawarma igår med kebabbröd från schysst käk och ris till för att ris liksom :D orimligt gott faktiskt.
bumpo
Idag kl 05:14
Svar: 1 146
Visningar: 55 462
Allmänt
Pass förvaring
Anläggning Vi har en gammal ryktlåda i transporten där vi har extra grimma och elkabeln, när släpet är kopplat lägger vi i lås och kulskydd och...
Ninnurur
16 minuter sedan
Rehab för ryttare med häst
Hästmänniskan Låter som du varit med om en riktigt obehaglig olycka! Men som du skriver tror jag hästarna kan hjälpa dig tillbaka upp på benen igen...
Anna-KarinO
Idag kl 00:05
Shettistråden del II
Gnägg Du FÅR visa i grimma. Det är bara hingstar som behöver träns. (gäller shetland, om någon från nån annan ras läser tråden)
ameo
Igår kl 23:12