Manchester ridbyxa

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare oio
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 060
O

oio

Vilka märken kan ni rekommendera då? Gärna i barnstorlek...

(Har ni foton att lägga ut? :) )

Vet du/ni vilka färger de finns i...helt i tyg eller knä/hel skodd?

Jag har sett "Eurostar"- en modell (minns inte vad den hette) förut, blå, helskodd. De var väldigt glansiga- är de flesta olika märken i manchester glansiga?

Jag ska ta mig iväg till affär såsmåning om.

Sv: Manchester ridbyxa

för sådär 12år sedan hade jag ett par marinblå eurostar helskodda ridbyxor. var mkt nöjd med dom. men på den tiden hade eurostar lite strul med dragkedjorna... men det var väl då de..

väl lättast att steppa iväg till en butik!

för sådär 12år sedan hade jag ett par marinblå eurostar helskodda ridbyxor. var mkt nöjd med dom. men på den tiden hade eurostar lite strul med dragkedjorna... men det var väl då de..

väl lättast att steppa iväg till en butik!

Ja...jag ska kika runt...tack ändå!

Det finns knappt manschesterbyxor ute på marknaden längre. Jag har ett par ljusblå Euro-Star någonstans (används inte). Du får väl beställa ifall det är så att affären inte har dem.

Kolla Tradera. Där finns det mycket olika ridbyxor och en hel del är nytt från butik.
Jag gillar också manchester. Det finns, men de flesta har bara en modell. De jag har nu är Är märkta: Sans nareil. (och jättesköna) Knäskodda med skinn.

Jag har ett par mörkblå, helskodda Eurostar i manchester som jag har haft i 20 år! Nu är de så tunnslitna på knäna att jag bara använder dem vid speciella tillfällen. :)

Liknande trådar

Utrustning Vilka ridbyxor har ni, och varför gillar ni dem? Är det några ni absolut vill avråda från? Jag har haft samma par i väldigt många år... 14 15 16
Svar
313
· Visningar
29 693
Senast: MiniLi
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Tar upp ridningen efter flera år, behöver införskaffa nya ridbyxor. Tidigare har ja använt pikeur och eurostar men funderar på om de...
Svar
10
· Visningar
1 352
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈