Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag beställde osså dom för ett tag sedan, men skickade tbx dom. Som sagt, väldigt oelastiska. Sedan kändes dom tunna och sladdriga och det var inte vad jag väntat mig. Dom var mer som dom ribbade dom har tycker jag och inte som manchester... :smirk:
Mancesterna var jättekonstiga i storlekarna , små vid vaderna och stora i låren.
Dom ribbade gillar jag inte tyget i.
HAr två par från börjes som är bra, dels dom tygskodda och sen ett par som inte finns i katalogen
HAr många par ridbyxor började räkna, kom upp i 16 st, sen slutade jag
Skickade tillbaks mina som jag beställt, då dom gick sönder efter 2 dgr användande.
Min häst fick "tuppjuck" vid en promenad och jag fick ta ett par STORA steg efter honom med resultat att dom sprack sönder =totalt oelastiska.
Har skickat tillbaks dessa värdelösa byxor, och provar istället de helskodda för ca 600:- :smirk:
har inga såna men två par andra från börjes. jag tycker dom är ganska konstiga i storlekarna, inga problem med trånga vader men dom är väldigt korta i benen och jättestora i midjan.
beställde ett par för ca två mån sen. de sprack i grenen efter två veckors användning när jag satt upp på guldklimpen. haha. skickade tebax de och fick ett par nya. de håller än så länge. hur sköna som helst! jag har oxå 36 i vanlig storl å 38 funkar bra
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...