Manchesterschabrak!?

Solvira

Trådstartare
Var på hoppkurs förra sommaren och där var det en tjej som hade ett schabrak i manchester. Jag tänkte inte så mkt på det då, men nu har jag kommit fram till att det skulle vara snyggt. (Inte minst till mina nyinköpta manchesterbyxor ;) ).

Nån som vet var man kan köpa såna?! :bow:

Ett sånt vill jag oxå ha men har faktist ingen aning om vart man kan få tag på dem...

jag köpte nyligen ett på EKO. Supersnyggt var det och kostade 150;-!!!! :banana:

Hehe, inte hennes. Hon köper sina grejer, och jag frågade var hon hade köpt sitt men det kunde hon inte minnas. Tyvärr. :(
Jag däremot har funderat på att sy ett. Om jag inte hittar att köpa nånstans. :smirk:

Min kompius köpte också nyligen ett på Eko =) jätte fint och billigt :D

Nu känner jag mig lite efterbliven, men Eko? :confused: :o Jag har hört det många gånger (och förstått att det är ett varuhus) men finns det på internet eller i nån stad?

Det finns inte på internet, eller man kan inte beställa iaf. Det ligger ett i Länna ( i närheten av Haninge tror jag).

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
164
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 408
Senast: Emuliiaa
·
Juridik & Ekonomi Att jag kan få förseningsersättnig från reseförsäkring har jag koll på. Någon som vet om man kan ansöka om mat man köpt även om man fått...
Svar
10
· Visningar
926
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka