Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var på hoppkurs förra sommaren och där var det en tjej som hade ett schabrak i manchester. Jag tänkte inte så mkt på det då, men nu har jag kommit fram till att det skulle vara snyggt. (Inte minst till mina nyinköpta manchesterbyxor ).
Hehe, inte hennes. Hon köper sina grejer, och jag frågade var hon hade köpt sitt men det kunde hon inte minnas. Tyvärr.
Jag däremot har funderat på att sy ett. Om jag inte hittar att köpa nånstans. :smirk:
Nu känner jag mig lite efterbliven, men Eko? Jag har hört det många gånger (och förstått att det är ett varuhus) men finns det på internet eller i nån stad?
Juridik & Ekonomi
Att jag kan få förseningsersättnig från reseförsäkring har jag koll på. Någon som vet om man kan ansöka om mat man köpt även om man fått...
Juridik & Ekonomi Också att tänka på är att det är inte riskfritt att äga en bostadsrättslägenhet. Dessa saker är ju givetvis väldigt olika beroende på...