Mängd nedladdning

hjärter_dam

Trådstartare
Hur kan jag se hur mycket (GiB) jag laddat ner det senaste dygnet? Jag har en begränsning på 15 GiB per dygn, och vill gärna veta om jag närmar mig den:angel: Kan tillägga att jag har Mac.

/S.

Sv: Mängd nedladdning

sjävl använder jag http://www.dumeter.com/?LangID=EN Dumeter för att hålla koll på hur mycket jag suger ner och ladda r upp. den kan varna och göra altl möjligt när man börjar närma sig begräsnignar man själv sätter. :) fruktansvärt användbart program.

sen kan man få ut statistik ur det med :D

DU Meter Monthly Report

Period (Month) Download Upload Both Directions Dial-Up Time
november 2006 29,69 GB 17,98 GB 47,68 GB N/A
december 2006 44,84 GB 62,58 GB 107,42 GB N/A

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 584
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 511
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 492
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka