Margarin !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Karlssonanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 926
K

Karlssonanna

tycker ni att de va rätt av mig att andvända margarin att fetta in min sadel med . De hade regnat och jag hade inget annat . jag tyckte att de funkade väldigt bra. Pröva gärna :) Funkar bra .

Sv: Margarin !

...Jag skulle inte använda margarin till min sadel... Jag kan inte tänka mig att margarin innehåller så många nåringsämnen för lädret....
Det enda det möjligtvis gör är lägger sig som en hinna över lädret, men att det vårdar lädret kan jag inte tänka mig.

troll troll troll och ännu mera troll troll troll

*hummar melodin till säng, säng säng, sova sova säng säng säng*
Fast med första raden i mitt inlägg som text..

Är det någon som vill stämma upp i körsång ?? :angel:

Skulle tro det fast jag tycker att h*n skriver lite sött -kolla de andra inläggen :rofl:

Skulle aldrig använda margarin eller smör etc på mina lädergrejer :crazy:

Tyvärr håller hon inte samma klass som D&G mfl. Sorry Karlssonanna, kom tillbaka när du blivit äldre!

jag tror också att det är bra. finns väl ingen anledning att smörja med riktiga lädervårdsprodukter? samma sak med den där tråden som någon hade uppe för ett tag sen, om axa havregryn istället för vanligt hästfoder. jag älskar nytänkandet :) mycket enklare att gå till konsum än att åka till granngården! :angel:

Ja, dessutom när man bor i stan som jag och har hästen i källaren har jag värkligen inte tid att åka till en hästafför eller där dom säljer foder!

Nej nej du måste använda Becel, annars får lädret för högt kolesterolvärde och det är INGET jag vill rekomendera. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 423
Senast: Efwa
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
767
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈