Bukefalos 28 år!

Maria Gretzer: Här finns inga undanflykter

(Ridsport)
Hoppningens förbundskapten Maria Gretzer är mycket besviken över Sofia Kroons handlingar.
- Det är klart att detta sumpar många chanser för henne. Jag känner mig överkörd, säger Gretzer till Hallands Nyheter.

Läs mer
 
Sv: Maria Gretzer: Här finns inga undanflykter

Ja, alla kan göra misstag. Men detta kan inte vara ett misstag. Att besöka veterinär och få behandling några dagar för en tävlingsstart är inte ett misstag! Jag hoppas att MG markerar starkt genom att inte ta med SK i något lag inom överskådlig framtid.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 110
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 897
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 206
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp