Märke på aggregat - Hjälp mig!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Wannabe_Me
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 647
W

Wannabe_Me

Försöker komma på vad det är för märke vi har på elaggregatet till sommarhagen (kan ej ta reda på det själv just nu:smirk: ).

Ledtrådar:

Grönt, har för mig att det heter euro.... nånting (men är ej säker:crazy: ) och det är en tecknad ko och en häst på "etiketten"...

Har googlat runt men ej hittat något...

Någon som har en aning... Tack:bow:

Sv: Märke på aggregat - Hjälp mig!

:bump: Tack:bump:

Hittade dock ingen sida på svenska, eller återförsäljare, men hittade lite info på tyska:smirk: ... Någon som fattar? Allt jag vill veta är om aggregatet är "bra". Modellen heter euroguard n8500...

Vad jag kan utläsa täcker aggregatet 120 km stängsel utan vegetation, spänningen är 5000v vid 500 ohm...

Detta är från en tysk sida:
Ein Netzgerät für höchste Belastung, auch bei sehr langen Zäunen mit Bewuchs. Das Gerät hat zwei Zaunausgänge und ist ideal für alle Weidetiere sowie Wildabwehr.

-3 Jahre Garantie

-Gehäuse aus bruchsicherem Kunststoff
-2 Zaunausgänge (volle Leistung - halbe Leistung)
-geeignet für problemlose Wandmontage
-optische und akustische Funktionskontrolle
-geignet für alle Tierarten
-spritzwassergeschützt und funkentstört
-Ladeenergie 7,4 Joule
-Entladeenergie 5,5 Joule
-Leerlaufspannung 8900 V
-Spannung bei 500 Ohm (Kurzschluß) 5000 V
-Leistungsaufnahme 10 Watt
-Zaunlänge nach CEE 120 km
-ohne Bewuchs 30 km
-mit leichtem Bewuchs 10 km
-mit starkem Bewuchs 4 km

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 835
Senast: Mia_R
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 900
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just... 2
Svar
30
· Visningar
5 112
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka