• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nisse98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 398
N

Nisse98

Vad är det för märke på den här huvan och vart säljs dem?? tycker dem var läckra :p tyvärr är det grimman som equlityline har skrivit om... och inget om luvan, står inte ens märke ens....
namnls547.jpg

hittade bilden här
http://www.equalitylin*.se

Sv: Märke?

Tycker det ser ut som en Equiline mössa, som finns på Equality Line under "Övrigt". :)

EQ55SV.jpg

Alltså den.

"Equiline

EQ55 Flughuva

Gör din egen flughuva!
Välj färg och passpoal efter eget tycke och smak. Se passpoaler och spiraler på separat bild under Equiline.
OBS! Endast i full-storlek. Ponnyflughuva går att få med guldrand.

Ca pris: 390 SEK"

_Mimmii_ skrev:
Tycker det ser ut som en Equiline mössa, som finns på Equality Line under "Övrigt". :)

tack så mkt, men jag undrar om det verkligen är den... den har ju en sånn där tygbit fram med... :p fast det är det nog....

jag tycker de ser ut att kunna vara en RG. men dom säljs väl inte av Equality Line?

svea08_ skrev:
jag tycker de ser ut att kunna vara en RG. men dom säljs väl inte av Equality Line?
om man kollar på kanten ser den mer ut som en RG men med tyg biten ser det mer ut som JW men det e de inte...

Det är ingen equiline...
Dedär mössorna har inget märke vad jag vet, iallafall inte på den som min kompis har.

Jag tycker iallafall att det är Equalityline's flughuva. Den kan man få i den färg man vill, med det kantband man vill. Annars kan du ju ringa EQ och fråga dom om det är den huvan eller om det är någon annan.:)

Men ring eller maila och fråga då. :)
Då får du ju ett helt säkert svar vad det är för "mössa" samt att du kanske kan få prisuppgifter etc. :)

jäklar vilket snyggt träns!!! vart har du köpt det? pris?

cactuspower skrev:
Men ring eller maila och fråga då. :)
Då får du ju ett helt säkert svar vad det är för "mössa" samt att du kanske kan få prisuppgifter etc. :)

tror faktiskt jag ska göra det, fast eg använder jag inet ens huva till min häst spec ofta, men ibland är hon väldigt stirrig och behöver den...

Asterix skrev:
Det är ingen equiline...
Dedär mössorna har inget märke vad jag vet, iallafall inte på den som min kompis har.

har din vän en sånn?? kan du inte fråga henne var hon köpte den och vad den kostade??

vickan skrev:
jäklar vilket snyggt träns!!! vart har du köpt det? pris?

Iom att bilden är en produktbild från Equalityline, borde du kunna maila dem och höra vad det är för ett träns.

Tränset finns dessutom säkert med på deras hemsida.
Så kolla bland tränsen där först. Men ser det inte ut som ett sånt där Herve Godignon som popeye har ?

och iom det borde det ju också vara en huva från samma företag:angel:
känns inte som om ovan nämnda företag skulle sponsra annan tillverkare i sin egen reklam:angel:

Apo

''Märket'' heter Eldorado. De mössorna kostar 99 kr ungefär.
Jag vet för jag har en sån där till min pålle när jag rider i skogen på sommaren :)

Notorius skrev:
''Märket'' heter Eldorado. De mössorna kostar 99 kr ungefär.
Jag vet för jag har en sån där till min pålle när jag rider i skogen på sommaren :)

king, tack så mycket! var köpte du din om man får fråga??

Mauds Sadelmakeri i Grums, men jag antar att de finns överallt :p

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka