• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Isbiteen__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 025
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Isbiteen__

En kompis, påstår att man måste ha samma märke på, ridskorna,shortchapsen och ridbyxorna.
Om man ska tävla ?! :S

Är detta sant ?
Jag förre drar shortchaps, då jag har svårt att hitta ett par passande ridstövlar.
Och kör då hellre med shortchaps, måste jag köpa alla tre sakerna i samma märke nu när jag ska tävla osv..?
även om det bara är clera round, LD, LC.. ?
Fundersam :/ hmm

Sv: Märke ?

Nej!!! Så kan de ju absolut inte vara!! Jag vet i och för sig inte så mycket om tävling(förutom på islandsfronten) men de verkar konstigt i sånna fall. Har inte hört något om den ''regeln'' och jag är till 99,9% säker på att man får ha olika märken på grejerna!
;)

Kan aldrig tänka mig att det är någon som bryr sig om märke på utrustningen vid tävling..

Okej.
Då ska jag säga de till henne, att hon har fel.
Hon sa att hon läst de någon stanns.
Jag tyckte de lät väldigt konstigt.
Men lika bra o kolla upp de, i fall det vore sant.
Men hur skulle dom kunna veta, dom kan ju inte gå och kolla i byxorna vad man har för märke. :smirk:

men tack, för alla svar.
nu är jag säker påa att det inte stämmer, och kan lugn kolla vidare på tävling kläder.
utan att tänka på märket ;)

Ha det så bra, att hästtokiga människor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 975
Senast: tuaphua
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 541
Senast: alazzi
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 407
Senast: shia
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men... 2
Svar
25
· Visningar
5 182
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka