märkesfråga..igen :D

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CherryMoan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 134
C

CherryMoan

Så, jag köpte ett träns med det här märket,
{BC5BFB8B-3D0D-4F80-9279-EF5A94F2CA33}.jpg

Helt rundsytt med bred nosgrimma. Men vad fasen är det för märke :confused: ÄR det ett Hubertus classic som någon tipsade om, eller en kopia?
I vilket fall som helst så är det skitsnyggt och att det var billigt gör ju inte saken värre :angel:

Sv: märkesfråga..igen :D

Nix inte det där, det är ett Hubertus, det är jag 100 på. Har båda träns och kandar därifrån.

Visserligen har Hansbo också ett märke dom kallat Classic, men dom har inte den loggan. Och så är det mkt billigare grejer.

Så grattis till et bra träns! :D Vad betalde du?

Förhoppningsvis ska det knäppas bilder på odjuret med tränset på, om vädert håller i sig :devil:

Danke danke, då var det som jag trodde med andra ord! 400 svenska kronor fick jag ge för det, rätt överkomligt för ett helt nytt, dammigt och undangömt träns. Några smörjningar så är det i superskick :D
Hur mycket får man ge för ett sånt i vanliga fall?

woha!:eek: :cool:
ibland har man tur :) speciellt när man hittar något som inte är prismärkt och frågar "Hur mycket kostar dettaa" *blink blink* när butiksägaren inte har en aning om vad h*n har i gömmorna :idea:

vilket kap du gjorde :)

här kostar det drygt 800:- så du fick det iaf för halva priset!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 086
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 574
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 954
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka