Marknad i byn (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Uppdatering Natt-DL 5

Bollen hade kommit till marknaden i hopp om att få sålt raggsockor och träffa de andra byborna. Men nog var det några som inte höll med om det, och dessa några var ganska irriterade nu. Att det skulle vara så svårt att förstå att vi har lugn och ro i byn? Nu försvann även Bollens sockor och då gav resten av de marknads-positiva byborna också upp. Kanske blir det en ny marknad till hösten. Eller inte. Denna blev det iallafall inte mycket av.

Bollen var bybo.

Det står nu 3/4 till de ondas fördel. Grattis onda och tack till alla deltagare!

Uppdatering Natt-DL 5

Bollen hade kommit till marknaden i hopp om att få sålt raggsockor och träffa de andra byborna. Men nog var det några som inte höll med om det, och dessa några var ganska irriterade nu. Att det skulle vara så svårt att förstå att vi har lugn och ro i byn? Nu försvann även Bollens sockor och då gav resten av de marknads-positiva byborna också upp. Kanske blir det en ny marknad till hösten. Eller inte. Denna blev det iallafall inte mycket av.

Bollen var bybo.

Det står nu 3/4 till de ondas fördel. Grattis onda och tack till alla deltagare!
Och fio din luring !!

• Haha
Reactions: fio
LL: Sryoqwe, Kilauea och Paddington
1. Niyama - fåraulv
2. Fio - ond siare
3. Emtherlia - eremit
4. Mirtai - bybo
5. LenaH - bybo
6. Blacksmithfarm - lärling 2
7. Elo - bybo (förlåt)
8. Qitis - lärling 1
9. flyingchange - bybo
10. Artline - ulv
11. Cirkus - byfåne
12. Habina - bybo
13. Bollen - bybo
14. Myrten - ulv
15. Hedinn - ulv

Ha jag sa ju det. Myrten och Hedinn !!! Och Artline.
Även om jag velade ibland (jag började tro BSF kunde vara ond !!). Men ja den trion där var ändå min primära lya efter någon dag !!

Paket 1
Spioninfo: två valfria rader
En sia

Paket 2
Full spioninfo

Paket 3
Spioninfo: en rad (se ovan)
En sia

Paketen är inte i kronologisk ordning, den är 3, 1, 2, har jag för mig.

Hade jag fått bestämma så hade fio blivit käk ett par gånger :o jag borde ha förstått att hon var ond när hon följde mig i Emtherlia. Men jag var mest lättad över att en "god" tyckte att jag var rimlig 😂😂😂

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar