Jag håller med , fattar nollNär blev nån god? Eller ond? Alltså NÅN borde veta NÅT. Jag känner mig väldigt ensam och förvirrad.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med , fattar nollNär blev nån god? Eller ond? Alltså NÅN borde veta NÅT. Jag känner mig väldigt ensam och förvirrad.![]()
Och fio din luring !!Uppdatering Natt-DL 5
Bollen hade kommit till marknaden i hopp om att få sålt raggsockor och träffa de andra byborna. Men nog var det några som inte höll med om det, och dessa några var ganska irriterade nu. Att det skulle vara så svårt att förstå att vi har lugn och ro i byn? Nu försvann även Bollens sockor och då gav resten av de marknads-positiva byborna också upp. Kanske blir det en ny marknad till hösten. Eller inte. Denna blev det iallafall inte mycket av.
Bollen var bybo.
Det står nu 3/4 till de ondas fördel. Grattis onda och tack till alla deltagare!
Så … konstigt….
Det var fio? Jag skrev det i lyan dag 1 men sen började hon låta god.Och fio din luring !!
Fio och Myrten var ju godast av alla, uppenbarligen!Det var fio? Jag skrev det i lyan dag 1 men sen började hon låta god.
Det började nästan vi också tro nu på slutetHa jag sa ju det. Myrten och Hedinn !!! Och Artline.
Även om jag velade ibland (jag började tro BSF kunde vara ond !!). Men ja den trion där var ändå min primära lya efter någon dag !!
Japp. Så siad av flying och hon visste också att fio siade artline. Hur kunde du missa den @BlacksmithfarmDet var fio? Jag skrev det i lyan dag 1 men sen började hon låta god.
Jaja. PetitesserÄh, du tjatade om @Mirtai också. Och typ alla andra.![]()
Eh ja alla ville äta fio natt 1 förutom jag. Mitt enda bidrag i leken var väl att fio inte blev käkHade jag fått bestämma så hade fio blivit käk ett par gångerjag borde ha förstått att hon var ond när hon följde mig i Emtherlia. Men jag var mest lättad över att en "god" tyckte att jag var rimlig
![]()