hundvalpen

Trådstartare
Hejsan! Jag tror att jag har mask. Anledningen till detta var att jag såg en ”mask” i underkläderna inatt när jag gick på toa. Ska köpa avmaskningsmedel eller vad det heter. Men min fråga är främst om jag kan sova hos andra efter att jag har tagit maskmedlet. Hade nämligen bestämt att sova över hos en väninna nu i helgen. Går det eller borde jag sova hemma. För träffa henne tänker jag göra i vilket fall. Men kan jag sova hos henne eller riskerar hon att också få mask då äggen inte dör av medlet? Tack på förhand.
 
Nu har vi barn och det kanske är andra rekommendationer då.

Vi fick ett varsitt piller hela familjen och sen skulle allt saneras. Kläder tvättas varje dag, sängkläder likaså. Torka damma och hålla rent, ett jäkla ståhej 😅
Inkubationstid två veckor då det var medlets intervall.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 122
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
2 844
Senast: Otter
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Strejk
  • Snorklingstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp