Massage för hund!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Frippen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 917
F

Frippen

Nån som har prövat? I vilket sammanhang? Det har startat upp en ny hundmassör nära mig och jag funderar på att gå och prova med min hund. Nån som har erfarenhet? Vad har ni betalat isåfalll?

Sv: Massage för hund!

jag är så snål att jag gick en kurs och masserar själv :p. jag tror att hon tog ca 2-300 kr för att massera, men det var ett par år sedan. ring och fråga!

jag gick en hästmassage på min skola, och det man lärde sig där fungerar på alla djur, fast man ska ju tänka på hur hårt man trycker beroende på hur stort djuret är.. massage är inge svårt.. räcker att man borstar sin hund dagligen, det är nog den bästa massagen dom kan få.

HUndmassage är helt otroligt underbart för dem och min hund har fått mycket hjälp av dem! Min bästa väninna är diplomerad hundmassör, kika gärna in på hennes hemsida www.stjernborg.se. Där hittar du även mycket info och hon svarar nog gladeligen på frågor! Klart du ska unna din hund massage.. du ska se att den älskar det!

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: attheedge
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: alex.ha
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?