Mässingsstigbyglar?

Solvira

Trådstartare
Har tänkt att jag ska ta och köpa ett par mässingsstigbyglar nu, så att pållan matchar helt. :) Men nu till min fråga; finns det säkerhetsstigbyglar i mässing? Vore ju himla trevligt. :D Annars får det bli vanliga, allt för att det ska se snyggt och matchat ut. :p

Sv: Mässingsstigbyglar?

Jag har vid ett flertal tillfällen sett säkerhetsstigbyglar i australiensk modell som varit gjorda av mässing, vet dock ej vart man kan köpa dem

Åh, men det låter ju jättebra! :) Har ju ett par såna nu, fast vanliga rostfria. :p

Nån som vet var man kan få tag på såna?

jag har ett par :)!

jag letade som en tok efter sådana men hittade aldrig.
till slut fick jag reda på om en användare här på buke som hade ett par till salu så jag köpte dom :D .

perfekt för nu matchar allt! innan hade jag svarta stigbyglar av plast just för att jag inte ville ha rostfria :P

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Mli
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 644
Senast: manda
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka