Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en engelsk mastiff, helt underbar i sättet dock väldigt vaktig men men man kan ju känna sig trygg me honom motionen beror ju lite på hur tung den är, min är smäcker å klarar av låååånga promenader men så finns de ju tyngre varianter å dom kan få problem me höfterna.. man ska även vara försiktig me att promenera direkt efter maten då dom kan få magvridning, min kille funkar me barn å djur alla 6 katterna här avgudar honom mastiffen kan även vara skygg vilket inte är så bra min är lite ängslig mot stora män han blev skrämd som liten. ja ångrar verkligen inte att ja köpte butch han e helt underbar men han e dyrare än hästen i mat
Jag igen min funkar me andra hundar han gillar dock inte han hundar men jag jobbar me honom hela tiden så att han skiter i dom, eftersom han e så stor måste ja ha bra pli på honom så han inte anfaller en hanhund då orkar inte ja hålla kvar
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hästmänniskan Alternativ 1 kan innebära problem även för dig! Alla hästar klarar inte av den typen av hästhållning psykiskt, har du otur får du ju en...