Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är likadan, mamma och pappa fick sätta en maxgräns på 5 oliver när jag var liten för annars kunde jag äta precis hur många som helst. Det kan jag fortfarande, men nuförtiden får jag göra det ocksåLustigt att så många ogillade oliver, trodde inte det var så vanligt. Båda mina barn ÄLSKAR oliver, de kan äta en hel burk om jag inte hejdar demkapris är också en favorit här. Och rödbetor. Men nåde mig om jag försöker servera helt vanlig pyttipanna...
Låter som mina barn när de var barn! Oliver, parmesan, kapris var standardtillbehörtill allt, rödbetor fick typ ransoneras annars hade de ärit rödbetor till exakt allt, och gröna ärtor var typ som smågodis.Lustigt att så många ogillade oliver, trodde inte det var så vanligt. Båda mina barn ÄLSKAR oliver, de kan äta en hel burk om jag inte hejdar demkapris är också en favorit här. Och rödbetor. Men nåde mig om jag försöker servera helt vanlig pyttipanna...
Gröna ärtor direkt från frysen tycker vi här är riktigt godis alltså, sanslöst gott! Nog den "grönsak" som faktiskt går ner utan att någon tänker på det.Låter som mina barn när de var barn! Oliver, parmesan, kapris var standardtillbehörtill allt, rödbetor fick typ ransoneras annars hade de ärit rödbetor till exakt allt, och gröna ärtor var typ som smågodis.
Jag var superpipplig som barn. Idag är jag det inte, annat än att jag dissar en hel del saker av ren principer, som avocado, ekokyckling eller vindruvor eller utomsäsong-frukt och grönsaker typ.
Jag ångrar att jag inte visste hur gott det var att äta fisk när jag var barn, skulle kunna leva på exv varmrökt lax resten av mitt liv om det skulle krävas.
Haha, låter verkligen likt! Min yngsta tog hela parmesanosten i händerna och började gnaga... Men jag får inte riva den över hennes mat!Låter som mina barn när de var barn! Oliver, parmesan, kapris var standardtillbehörtill allt, rödbetor fick typ ransoneras annars hade de ärit rödbetor till exakt allt, och gröna ärtor var typ som smågodis.
Jag var superpipplig som barn. Idag är jag det inte, annat än att jag dissar en hel del saker av ren principer, som avocado, ekokyckling eller vindruvor eller utomsäsong-frukt och grönsaker typ.
Jag ångrar att jag inte visste hur gott det var att äta fisk när jag var barn, skulle kunna leva på exv varmrökt lax resten av mitt liv om det skulle krävas.
Samma här med både mig och barn.Lustigt att så många ogillade oliver, trodde inte det var så vanligt. Båda mina barn ÄLSKAR oliver, de kan äta en hel burk om jag inte hejdar demkapris är också en favorit här. Och rödbetor. Men nåde mig om jag försöker servera helt vanlig pyttipanna...
Helt off-topic, men av vilken anledning dissar du eko-kyckling?Låter som mina barn när de var barn! Oliver, parmesan, kapris var standardtillbehörtill allt, rödbetor fick typ ransoneras annars hade de ärit rödbetor till exakt allt, och gröna ärtor var typ som smågodis.
Glömde ju det viktigaste av allt. SmörgåstårtaHavregrynsgröt. Åt ingen som helst gröt när jag var liten. Sedan gjorde jag praktik på ett äldreboende och tyckte att Havregrynsgröt verkade gott. Även råggröten verkar god. Den har jag däremot inte provat. Men Havregrynsgröt med äpplemos och mjölk är ju hur gott som helst.
Ostkaka. Älskar numera Ostkaka. Smakade på det i affären. Fick sylt och grädde till. Det var grymt gott.
Ost med lite smak. Typ präst och herrgård. Började inte äta det förrän förra året.
Mögelost har jag lärt mej uppskatta i maträtter