matchningstips sökes!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare little_blondie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 814
L

little_blondie

Jag ska köpa nya Eskadron skydd både med fårskinn och dem nya Crosscountry men har så svårt att bestämma mig för vilken färg som passar på en fux? inte svarta eller bruna det har jag redan. Även annan utrustning schabraks, täcken vad tycker ni en stor fuxvalack passar i?
Tacksam för förslag

nästan vad som helst, utom svart.... eftersom den inte har något svart i sig...vinrött e himla fint tycker jag! eller beige..

Tycker det finns rätt så många färger som fuxar klär bra i. T.ex. så grönt, både marin, klar och ljusblått. Cremefärgat/beigt, lila. Brunt?

Beror ju lite på om du har en ljus el. mörkfux också.. Men själv så tycker jag Inte fuxar ser bra ut i typ rött, gult eller rosa..

absolut inte grönt!

tycker du ska köpa dom där lite beige aktiga skydden! tycker jag jag var assnygga :love: men "naturfärger".

Har nästan bara svarta skydd till min fux, kanske tråkigt men praktiskt, du kan ha vilka färger som helst i övrigt!
Tycker brunt är absolut snyggast på fuxar!

Annars tycker jag mörkblått, mörkgrönt, brunt o även mörkgrått passar bäst på fuxar.

Jag är själv inte mkt för "skrikiga" färger, så det blir mest blått, grönt o brunt till min fux :)

tack allesammans för era förslag jag håller med om förslagen ni har kommit med. Nu var det en del som sa creme men om man kollar på Eskadronskydden så är det kanske lite väl cremig färg på dem för en stor häst? Kanske skulle passa bättre på en ponny? eller vad tycker ni?

Brunt är snyggast på en fux, isär med fårskinn!! Men annars så tycker jag marinblått är jättefint, det är snyggare än grönt. Dom nya cremefärgade skydden från Eskadron är också snygga! Matcha med cremefärgat schabrak med kantband i blått. Skitsnyggt! :cool:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 700
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 368
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka