Bukefalos 28 år!

Maten vi aldrig kan glömma- livsmedel vi inte hittar längre

Triumfglass Kompis, hälften citronglass med citronrippel och hälften blåbärsglass med blåbärssylt och apelsin- och citronkarameller överst. :d

Igloo! :cry:

Apelsinisglass med chokladöverdrag, fanns på tidiga åttiotalet. Minns inte vad de hette. Jag var för liten när den försvann.

Det är tydligen bara glass jag saknar! :D
 
Kexnougat. - har jag inte sett sedan tonåren. Klar barndomsassocation. Har jag inte hittat, men om något vet så tipsa gärna. Antar att det var Marabou.

Det finns väl, vi köpte en för inte alls länge sen.

Jag hade dödat för en Brejk! :love::d

Sen gjorde BOB en slags saft som blandades med mjölk så det blev milkshake, det var sjukt gott!
 
JA! :love: De fanns ett tag i sånt där flerpack med några olika sorter i (kanske finns fortfarande?). @niphredil (för att hon är världens bästa syster) köpte typ 10-15 såna flerpack och plockade ur alla Persian Earl Grey och lade i en fin teburk till min födelsedag ett år. :heart

Jag köpte också massa sånar och har fullt med Russian earl grey-påsar i mitt skafferi :(
 
Är osäker på om det var OLW eller Estrella som hade Jurassic Park-snacks i samband med när den första filmen kom, en liten påse med dinosaurieformade godbitar som jag tänker på regelbundet :d Sörjer även Friggs green chai som fanns i bruna förpackningar. Fast nu när googlade så upptäckte jag att det verkar finnas något likvärdigt? Så hoppet är kanske inte ute ändå!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
48 465
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp