Stall Hästlyckan - Ulvlek

:rofl: Jag kanske är gjord för att vara läktarryttare... Tänker ju logik så mycket det går och för mig var det enda logiska att skicka någonting till den enda jag visste var god. Fatta vad sur @FiaM hade blivit om jag skickat till henne vem hon skyddade. :angel:
Typ lika glad som när man är spion och får ett begränsat antal rader och ena raden talar om vem som blev käkad... :banghead: :rage: :banghead: :meh:
 
å jag min korkade jäkel fattade ju inte att du var god när du ändrade din röst :o, men som tur var lyckades jag iaf teoria fram den delen efter att du svarat på mina frågor. Tycker du gjorde en jättebra lek :)
Tack! :love: :heart Kände mig värdelös när jag inte lyckades skydda en enda. :(
 
@Gabby_Ossi - din roll fattade i allafall jag direkt när jag kom in. Just pga det som hände i NattDL2 och NattDL3

Kom in var? På läktaren?

Annars hade jag det ju rätt så tacksamt, undrade när lyan skulle komma mig på spåren... Men alla (eller ja, @LenaH ) var ju redan inne på rätt spår så jag kunde ju fortsätta smyga i bakgrunden. Alla mina tankar som jag klurade ut på egen hand och som inte kom från sior visade sig ju vara fel :cautious:. Fast bollen__ hade jag redan ögonen på innan Paddington började rösta på henne också förresten, därför kändes den lynchningen också ganska lugn även om jag egentligen bara hade fått Ferraris roll bekräftad då.
 
Kom in var? På läktaren?

Annars hade jag det ju rätt så tacksamt, undrade när lyan skulle komma mig på spåren... Men alla (eller ja, @LenaH ) var ju redan inne på rätt spår så jag kunde ju fortsätta smyga i bakgrunden. Alla mina tankar som jag klurade ut på egen hand och som inte kom från sior visade sig ju vara fel :cautious:. Fast bollen__ hade jag redan ögonen på innan Paddington började rösta på henne också förresten, därför kändes den lynchningen också ganska lugn även om jag egentligen bara hade fått Ferraris roll bekräftad då.
Ja den där LenaH har haft många fula tecken i denna leken ( skulle inte rymmas i ett inlägg # 10000 caracters )
:p
avd smyga i bakgrunden
 
Kom in var? På läktaren?

Annars hade jag det ju rätt så tacksamt, undrade när lyan skulle komma mig på spåren... Men alla (eller ja, @LenaH ) var ju redan inne på rätt spår så jag kunde ju fortsätta smyga i bakgrunden. Alla mina tankar som jag klurade ut på egen hand och som inte kom från sior visade sig ju vara fel :cautious:. Fast bollen__ hade jag redan ögonen på innan Paddington började rösta på henne också förresten, därför kändes den lynchningen också ganska lugn även om jag egentligen bara hade fått Ferraris roll bekräftad då.
Varför misstänkte du inte LenaH mera för att spela siare? ( har inte hunnit kolla igenom allt som hände i leken vid varje DL?)
 
Annars hade jag det ju rätt så tacksamt, undrade när lyan skulle komma mig på spåren... Men alla (eller ja, @LenaH ) var ju redan inne på rätt spår så jag kunde ju fortsätta smyga i bakgrunden. Alla mina tankar som jag klurade ut på egen hand och som inte kom från sior visade sig ju vara fel :cautious:. Fast bollen__ hade jag redan ögonen på innan Paddington började rösta på henne också förresten, därför kändes den lynchningen också ganska lugn även om jag egentligen bara hade fått Ferraris roll bekräftad då.
jag gick ju all in på min röst och teori för att få riktiga siaren att hamna ur radarn, fast utifrån LenaHs röst på Ferrari så var jag bra länge inne på att hon var siaren...
 
Varför misstänkte du inte LenaH mera för att spela siare? ( har inte hunnit kolla igenom allt som hände i leken vid varje DL?)

För jag fick ju en gissning i paket, och eftersom LenaH skrev att hon trodde "jag hade sett ljuset" så misstänkte jag att hon fått min rad att jag ville sia henne, cirkus och Ferrari från läktarryttarna. Så då kom jag fram till att hon måste vara brevis och använde min gissning på henne, för jag hade ingen aning om någon annan roll ändå.

Men det var rätt bra för mig att både @Paddington och Lena "spelade siare" och tog bort de misstankarna från mig :angel:
 
Kom in var? På läktaren?

Annars hade jag det ju rätt så tacksamt, undrade när lyan skulle komma mig på spåren... Men alla (eller ja, @LenaH ) var ju redan inne på rätt spår så jag kunde ju fortsätta smyga i bakgrunden. Alla mina tankar som jag klurade ut på egen hand och som inte kom från sior visade sig ju vara fel :cautious:. Fast bollen__ hade jag redan ögonen på innan Paddington började rösta på henne också förresten, därför kändes den lynchningen också ganska lugn även om jag egentligen bara hade fått Ferraris roll bekräftad då.

På läktaren :laugh:

I leken gjorde jag ju bara mindre lyckade drag - förutom att jag gissade på Q som ond redan efter DL1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 859
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 636
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 148
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 655
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp