Matplaneringsprogram

Caramba

Trådstartare
Jag har för mig att jag sett förut att det fanns program där man registrerade det man tänkt planera i måltiden och programmet räknade ut hur mycket av olika ämnen som det fanns i och hur mycket av lämpligt dagsinnehåll av maten det var. Finns det sånna fortfarande? Eller finns det liknande webtjänster? eller är det bara appar till smartphones nu för tiden?

Tänkte att det kunde underlätta för att planera frukost, lunch middag för en vecka.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka