JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mätreglementet på SvRF:s nya hemsida?
Någon som kan hitta det? Jag kan vara blind men jag brukar inte vara så blind?
Kommer bara till sidan där det står att ponnyn ska mätas och länk till lista på godkända mätmän. Inget om regler med vilka åldrar de ska mätas osv.
Tacksam för hjälp
Sv: Mätreglementet på SvRF:s nya hemsida?
Hmm, fanns det länk till gamla hemsidan någonstans som jag missat?
Förstår inte hur de kan missa en sådan viktig bit
Näe, jag gick in på den gamla, man skriver alltså www2.ridsport.se
Okej, jag har ju alltid bara skrivit ridsport.se, inget www2 alltså. Får tänka på det i fortsättningen
Tack iaf
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Samhälle
I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11
12
13
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Handdukar
Hemmet Antar att alla här är vuxna nog att bedöma när man behöver nya handdukar. :cautious: Vill man ha tips på handdukar så kan vi väl hålla...
CaisaCax
Alldeles nyss
Tårtor, bröd, kakor och annat del 2
Mat Lite nyttigare variant på paj med massor av blåbär 😍😋. 150 gram smält smör, 1 dl vetemjöl, 1 dl havregryn, 1 dl rörsocker, 1/2 dl...
Fjordfrälst
1 minut sedan
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Så enkelt och gott! 😋 torskrygg som lagats i ugn, smörstekt sparris (hur gott?!?) och pressas potatis (vilken volym av en medelstor 😅)...
Fjordfrälst
5 minuter sedan
Svar: 1 166
Visningar: 57 085
Allmänt
Bergsyra
Foder & Strö Hej! Vi har fått in bergsyra på en nyplöjd och sådd åker. Troligen har det legat i jorden och tagit sig när vi plöjde om. Läser man om...
Hrober
Idag kl 21:44
Svar: 0
Visningar: 57
Vård
Ormbett
Hästvård Tack, det har känts hoppfullt och som att det går framåt. Men det hjälper inte att såret ser bättre ut och han är mindre halt 😢 Det blev...
Bregen
Idag kl 21:16
Svar: 89
Visningar: 9 049
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Det ser alltid klumpigt ut med de uppbyggda sadlarna på små ponnyer. Jag tror nog ändå att den kan funka att använda, om det bara är...
ameo
Idag kl 21:10