Matta till transport

Smurfmodesty

Trådstartare
Är det någon här som vet vad en matta till en lemmen på transporten kostar?

Jag har en värmlandsvagn -88 och där mattan ( ej gummi, sånt där matta i nåt syntetmaterial) har blivit lite uppriven. Så jag undrar vad ni som köpt nya har betalt?
Är intresserad av priser både på dom i gummi och i tyg.

:bow:

Betalade ca 2 500 för våran nya i gummi från Trane. Dock behövde man en ny fjäder eftersom den var så mkt tyngre än den förra i textil, alltså + 700 kronor och massor av jobb :crazy: (Vi renoverade baklämmen grundligt).

Varför ska allt vara så dyrt?? :confused: :crazy:
Är så himla glad nu, för lemmen är superlätt att stänga och fälla ner. Behöver inte vara någon hulk och det är himla skönt :)

Jag har precis bytt ut min matta till budget-pris! Köpte 2 st gummimattor på Biltema för 300 kr styck som jag limmade och häftade fast. Får se hur länge det håller, men det blev väldigt bra som det ser ut nu! Tyvärr fick man köpa 2 mattor eftersom storleken inte stämde exakt.

Jag betalade 7-800 för en ny fibermatta till lÄmmen (en lem är en kroppsdel, förlåt ordmärkeriet) på mitt Ume då ingick arbetet.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 592
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 966
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt... 2
Svar
26
· Visningar
2 675
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈