Matteuppgift

• Skola & Jobb
  • Trådstartare Trådstartare Anders
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 706
@Anders nu har jag kollat närmare på tentan och de deluppgifter du tar upp är tillsammans värda 0,3 poäng. 3,0 krävs för godkänt. 6,0 är max. Övriga uppgifter är inte på basnivå och det går inte att bli godkänd där med bara grundläggande gymnasiemattekunskaper.
Det stämmer inte, den tentamen jag länkade till är fullt möjlig att få godkänt på enbart på med gymnasiekunskaper motsvarande natur/teknikerprogrammet.

Det stämmer inte, den tentamen jag länkade till är fullt möjlig att få godkänt på enbart på med gymnasiekunskaper motsvarande natur/teknikerprogrammet.
Fast nyss skrev du
"Samtliga uppgifter i tentamen var väldigt enkla, även om en del kräver något lite utöver gymnasiekunskaper"
dvs en del kräver mer än gymnasiet.

Fast nyss skrev du
"Samtliga uppgifter i tentamen var väldigt enkla, även om en del kräver något lite utöver gymnasiekunskaper"
dvs en del kräver mer än gymnasiet.
Är det en fråga till mig? Jo, så skrev jag, standardgränsvärden ingår inte på gymnasiet som jag kommer ihåg.

Liknande trådar

Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 223
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
853
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka