Matvägrande katt...

A

acke

En kollega till mig har problem med sin 6 månader gamla hankatt. Han vill inte äta sedan helgen, oavsett vad han blir erbjuden för mat (även favoriterna ratas, inkl grädde!). Han leker som vanligt, kissar o bajsar som vanligt (fast det luktar mer), han är innekatt men när han får gå ut i koppel så vill han in snabbt igen. När han ligger o spinner så ryser (skakar) han till lite då o då. Jag har sagt till dem att ringa veterinär, men är det någon som har en aning om vad det kan vara? Jag tänkte på tänder o så med tanke på ålder, men iom att han inte ens dricker mjölk/grädde/välling så är det väl inte det?

Hoppas på snabbt svar, tack!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 898
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej Ja, nu var det nog dags för en kattmat sort igen! :down: Har 2 kastrerade hankatter, innekatter som blir 4 år i år, de äter i...
Svar
7
· Visningar
2 278
Senast: nilie
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 502
Senast: ako
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 729
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp