Maximerad förvaring?

F

Frieser

Jag har ett stort problem.

Min sadelkammare är liten. 2 * 1,5 eller något sådant!

Just nu är det överbelämrat. Ska fotografera imorgon o via er. men ena kortsidan går inte att förvara något på eftersom det är en stenvägg. Eller ja halva är sten sedan är det ett fönster.

Någr förslag? :confused:
 
ang stenväggen o fönstret. kan du inte ställa en mindre hylla/byrå precis upp till fönstret. sen hänger du tränshängarna bredvid fönsterrutan
 
Min sadelkammare är 1,5x5m. Längs ena sidan hänger alla tränsen och på andra sidan så hänger alla sadlar och selar (för 8 hästar) under sadlarna och selarna så ligger täckena har funderat på att sätta upp en "skohylla" att ha under sadlarna. Under hyllan kan man ha plastbackar med lock innehållande småsaker och på hyllan kan man lägga täcken, vojlockar osv. De stora vintertäckena förvarar jag på höloftet hängandes på en balk :idea: Lycka till!
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 550
Senast: Ajda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 091
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 857
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 964
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp