Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var bra att hon slängde stacklarna men jag gillar nog Ceasar mer iaf. Jag tycker att Viktoria löser allting med godis. Är det inte bättre att vara den som hundarna ser upp till och respekterar? Flockledaren helt enkelt och inte godistanten.
, påstår sig värna om rasen (tanten jobbade ju med weim-rescue) och sedan inte ser till att hundarna får någon form av stimulans.
Jag tycker att Viktoria löser allting med godis. Är det inte bättre att vara den som hundarna ser upp till och respekterar? Flockledaren helt enkelt och inte godistanten.
Så tycker jag det är i jättemånga "rescue"program. Folk står och höjer sig själva till skyarna om hur bra de är och att de jobbar med att rädda behövande hundar, och så visar de upp en hundhållning som knappt skulle ses som acceptabel här. Bara man ser glad ut och slänger några bollar i trädgården åt BC-mixen så är man jäkligt godhjärtad.
. Sen vem av Viktoria och CM man gillar bäst är ju upp till var o en att avgöra.