Och du kan naturligtvis dokumentera min sk. taskiga kvinnosyn med citat från det jag skrivit. Så att du bevisar att jag verkligen har en taskig kvinnosyn och inte det att du retar dig på mitt sätt att skriva . Jag hävdar att det är bara ditt eget tyckande och du inte kan verifiera det med fakta.
Men visst var det träffande att du hade en förutfattad åsikt hur munkar ser ut..vilket bevisar min ståndpunkt..man tackar![]()
Jag retar mig inte på ditt sätt att skriva, du stavar bra och delar in i stycken och har punkt och kommatecken på rätt ställen. Däremot genomsyras varenda inlägg du skriver i ämnet av en gammaldags unken kvinnosyn och jag behöver inte ens citera ett enda inlägg för det eftersom det är ju bara att plocka valfritt.
Munkar och nunnor kan säkert se ut hursomhelst precis som en prostituerad. Dock har jag ju aldrig sett en person som inte är munk eller nunna bära de kläder som man förknippar med just munk och nunna, mer än på maskerader. Däremot ser jag lättklädda tjejer och kvinnor överallt utan att ens tänka tanken på att dom klär sig som prostituerade vilket du verkar göra! Stor jävla skillnad här!