Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni kan nog spara på krutet, folks. Det verkar bara vara Remner/Ploki som hedrar oss med sin närvaro igen.![]()
Du är sjukt rädd för att sticka ut eftersom du inte vågar stå för dina åsikter för din kvinnliga omgivningRent instinktivt ser män kvinnor som potentiella sexuella partners. Sedan ser män kvinnor som naiva, känslomässiga och socialt rädda för att sticka ut.
De män med bra kvinnosyn tar väl hand om kvinnor.
De män med dålig kvinnosyn tar illa hand om kvinnor.
Du är sjukt rädd för att sticka ut eftersom du inte vågar stå för dina åsikter för din kvinnliga omgivning
Jag fattar inte
Remner /Ploki![]()
Jag skrev det tidigare till Lobelia.
Det är en snubbe som varit i en massa trådar om relationer, jämnställdhet etc och pratat om hög-kvalitativa människor(snygga tjejer och rika killar typ) och mansplainat en massa idioti.
Oj nu blev det alltså för jobbigt för digFörsök att diskutera sakfrågan.
Jag tror tyvärr de är mycket väl medvetna om sin påverkan.Säkert. Men jag gillar det inte.
Hur ska man få media att förstå den skada dom gör och vad som håller på att hända i samhället "tack vare" dom![]()
Jag skrev det tidigare till Lobelia.
Det är en snubbe som varit i en massa trådar om relationer, jämnställdhet etc och pratat om hög-kvalitativa människor(snygga tjejer och rika killar typ) och mansplainat en massa idioti.
De låter iofs som att de är inne på rätt spår men jag kan försäkra dig om att jag varken är Ploki eller Remner.
Rent instinktivt ser män kvinnor som potentiella sexuella partners. Sedan ser män kvinnor som naiva, känslomässiga och socialt rädda för att sticka ut.
De män med bra kvinnosyn tar väl hand om kvinnor.
De män med dålig kvinnosyn tar illa hand om kvinnor.
Otroligt obehagligt att du anser att män ska ta väl hand om kvinnor.
Du är inte det bisarra?Det var ju det jag sa![]()
Höstlov.Ni kan nog spara på krutet, folks. Det verkar bara vara Remner/Ploki som hedrar oss med sin närvaro igen.![]()
Du är inte det bisarra?