Rent instinktivt ser män kvinnor som potentiella sexuella partners. Sedan ser män kvinnor som naiva, känslomässiga och socialt rädda för att sticka ut.

De män med bra kvinnosyn tar väl hand om kvinnor.

De män med dålig kvinnosyn tar illa hand om kvinnor.

Rent instinktivt ser män kvinnor som potentiella sexuella partners. Sedan ser män kvinnor som naiva, känslomässiga och socialt rädda för att sticka ut.

Du är sjukt rädd för att sticka ut eftersom du inte vågar stå för dina åsikter för din kvinnliga omgivning

Jag skrev det tidigare till Lobelia.
Det är en snubbe som varit i en massa trådar om relationer, jämnställdhet etc och pratat om hög-kvalitativa människor(snygga tjejer och rika killar typ) och mansplainat en massa idioti.

De låter iofs som att de är inne på rätt spår men jag kan försäkra dig om att jag varken är Ploki eller Remner.

Jag skrev det tidigare till Lobelia.
Det är en snubbe som varit i en massa trådar om relationer, jämnställdhet etc och pratat om hög-kvalitativa människor(snygga tjejer och rika killar typ) och mansplainat en massa idioti.

Aha ja det var någon idiot i bonde söker fru förra eller förrförra säsongen som hade massa idiotiska åsikter om kvinnorna och deras liv. Ploki känner jag igen därifrån tror jag.

Hej jag har blivit sexuellt utnyttjad av en man i 50 års åldern det var inte alls trevligt nära att bli våldtagen men hann fly i sista stund minnen finns kvar.även min mamma har blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa som dock inte lever längre men ändå både jag och hon vet hur det är.

Hittar inte på detta är sant.

Senast ändrad:

Otroligt obehagligt att du anser att män ska ta väl hand om kvinnor. Kvinnor kan ta hand om sig själva och behöver absolut inte en man för att få ett komplett liv. När en man ser på kvinnor som sina jämlikar, DÅ kan vi börja diskutera bra kvinnosyn.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka