Jag menar att om du bläddrar tillbaka i tråden så får du dessa inlägg som citerar dig (som du hävdar inte finns) och som visar på din taskiga kvinnosyn. Jag, och uppenbarligen flera med mig, upplever ju att du har fått dessa svar, men du menar att de är obefintliga.
Ett exempel är inlägg #296, där
@FrauleinLeo citerar dig (s. 15). Du svarar i inlägg #298 bland annat:
Det tycker jag är en taskig kvinnosyn, oavsett om du tycker att du får skylla dig själv om du blir rånad när du är full. Att säga att någon "krattar manegen" för våldtäkt för att den klär sig på ett visst sätt och sedan dricker... Det klingar jävligt illa i mina ögon. Det lägger ansvar på offret. Det spelar ingen roll att du säger att det inte fråntar ansvaret från våldtäktsmannen - du lägger ändå en skuld på offret som inte borde vara där.
Jag skulle kunna fortsätta, men jag tror också att vi har svaret i inlägg #361 och #364.
@fio skriver:
Ditt svar på detta är följande:
Jag fetar.
Grejen är, att jag skulle kunna citera varenda inlägg av dig som jag uppfattar som kvinnofientligt, men du kommer inte att tycka att det är det. Den kvinnosyn som du har gett uttryck för i tråden är fruktansvärd för mig, men normal för dig. Då spelar det ingen roll hur många gånger jag citerar dig, för du kommer ändå inte att dela samma uppfattning som jag. Ser du hur det blir en omöjlig uppgift, eftersom våra grundvärderingar står så långt ifrån varandra i frågan?
By the way, frågorna jag skrev var:
"Sedan är jag lite nyfiken på varför du envisas med att komma tillbaka, gång efter gång efter gång efter att du har blivit bannad. Vad tycker du att du får ut av diskussionerna? Känns det meningsfullt?"
Du menar att jag missade svaren på dessa. Visa gärna med citat var du svarade på dessa frågorna.