Bukefalos 28 år!

Meanwhile in London *ulvlek*

Jag vet faktiskt inte hur jag ska vända runt det här, Hjartagna verkar vara borta och @quarter4ever gör ett misstag, jag hoppas att du kommer upp ur dyngstacken till nästa lek... ;) Men ta gärna vägen genom Cirkus toalett så att du blir ren igen! ;)
Men ni är alltså övertygade om att jag efter en röst i DL1 på en god är ledarvargen när jag där efter enbart har röstat på ulvar? Och var drivande mot Novali? Även när ni istället röstade ut en god dvs Artline? Jag börjar tro att Bollens missade röstningar kommer att göra att den onda sidan vinner...
så jag ska igenom ett avlopp för att bli ren från dyngan?:D
Nåja , jag får stå mitt kast snart vet vi hur det var...
 
"Jag kan inte förstå! Snälla kan någon förklara varför?? Vad har min mamma gjort för ont??" Hello Kitty gråter och är helt otröstlig.
Daniel kommer med en kopp te till henne och ger henne en kram. Tårarna rinner på honom också.
Det är en mycket sorglig dag.
Två dagar innan mors dag desutom...
Världen har ingen kärlek kvar längre känner de allihop.
Hello Kitty tar sin mammas kavel och dunkar den i sin vänstra hand: Nu jävlar har jag fått nog!! Nu ska jag hämnas!!

13978a769d2f54080a05cf0c48f5391a.jpg


Snurrfian var Mamma Mary aka bagaren

12_KT_mama_bday_9_14.gif




 
"Jag kan inte förstå! Snälla kan någon förklara varför?? Vad har min mamma gjort för ont??" Hello Kitty gråter och är helt otröstlig.
Daniel kommer med en kopp te till henne och ger henne en kram. Tårarna rinner på honom också.
Det är en mycket sorglig dag.
Två dagar innan mors dag desutom...
Världen har ingen kärlek kvar längre känner de allihop.
Hello Kitty tar sin mammas kavel och dunkar den i sin vänstra hand: Nu jävlar har jag fått nog!! Nu ska jag hämnas!!

13978a769d2f54080a05cf0c48f5391a.jpg


Snurrfian var Mamma Mary aka bagaren

12_KT_mama_bday_9_14.gif



helvetes helvetes helvete:banghead::banghead::banghead:
jag kommer ALDRIG bli ren igen:eek:
 
Nu förstår jag inte....:confused:
Alltså om jag nu inte har fattat det totalt fel med att första lynchen stoppades pga en god roll var inblandad, så mpste du ju vara ledarvargen bollen__
jag är redan djupt nere i skiten så kan lika gärna fortsätta där jag slutade.....
jag trodde ju att det var du eller snurrfian som var ledarvargen så logiskt utifrån det så ska det nu vara du...:cautious:
 
Vill ni ha ett snabbare DL?
Det behövs inte. Jag/vi ger upp. Grattis goda och bra kämpat!!
Jag känner att jag orkar inte försöka hitta på någon teori och jag får inte käka enligt koppen för bagaren gör så att jag inte kan äta tydligen. Och då är det ändå kört.
 
Det behövs inte. Jag/vi ger upp. Grattis goda och bra kämpat!!
Jag känner att jag orkar inte försöka hitta på någon teori och jag får inte käka enligt koppen för bagaren gör så att jag inte kan äta tydligen. Och då är det ändå kört.
Hoppsan hade jag vetat att jag hade kunnat ställa till med det vid en lynch så hade jag kanske ansträngt mig ännu mer för att bli misstänkt... ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp