Bukefalos 28 år!

Med risk att låta gnällig?

N

NiraK

Men vad har hänt med bukefalos? Vart är allt folk, vart är alla roliga diskussioner. Känner inte igen mig!

Nirak
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Tycker oxå det blivit lite tråkigt faktiskt. Saknar många av de gamla stammisarna.
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Det är väl bara att ta saken i egna händer och försöka liva upp stället om ni inte trivs. ;) Då kanske en del gamla stammisar hittar tillbaka också...
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Alla försvann när det blev omgjort, jag fattar inte varför :confused:
Här är ganska tråkigt numera :(
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Du bidrog just enormt mycket till den goda stämningen ;)
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Ja, det är inte sig likt.. vi får försöka piffa upp det lite, vi som minns hur det var "förr" ;)
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Till er tjänst Fröken! Alltid trevligt att höja stämningen ;)

Nirak
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Håller med faktiskt men jag har även märkt att jag har blivit gnälligare *skäms* har varit lite mycket i livet den sista tiden men jag ska försöka bättra mej =)
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Nöjet var helt på min sida! :D

Nirak
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Hur skall vi gå till väga?? Stämningen måste bli mer angenäm!

Nirak
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Ja, säg det.. Mer intressanta trådar och att folk skriver mer kanske, när man är här på kvällen är det helt dött ibland :crazy: Att folk skriver mer inlägg.
Men det är svårt att säga specifikt vad som behöver göras. Tror de gamla stammisarna borde komma tillbaka...
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Känns som man får läsa mer sorgliga historier än roliga, vilket är tråkigt :(
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Det går i vågor. Ibland är det jättekul! Ibland är det jättetråkigt. Ämnen återkommer med jämna mellanrum, folk är aktiva i olika perioder. Folk tröttnar, folk hittar tillbaka, nya människor blir stjärnor. Visst är det kul med variation? ;)
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Det är mkt lugnare och lite tristare. Men jag tycker det var en himla massa onödigt tjafs och påhopp också "på den tiden" :D . Jag tror det blir ändring snart (hoppas) de gamla som fallit bort med ny layouten kanske kommer tillbaka om ett tag. Buke abstinensen är stark! ;)
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Det har alltid gått i vågor.
Vissa perioder är det mycket folk och livliga diskussioner sen går det ner ett tag och blir lugnare/tråkigare. Har man sen själv varit med några "varv" så upplever man lätt även de livliga perioderna som tråkigiare än förr efter som många änmnen kommer igen och man tycker att man sett det mesta förr.

Stammis sen 96 som har sett många "innegäng" komma och gå. :smirk:
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

jag känner mig lite utanför av alla "vad hände me alla stammisar o roliga trådar" trådarna :( kannske finns en del nya som inte heller känner sig så välkommna när alla skriver så?
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

coscos skrev:
jag känner mig lite utanför av alla "vad hände me alla stammisar o roliga trådar" trådarna :( kannske finns en del nya som inte heller känner sig så välkommna när alla skriver så?

En del inlägg blir ignorerade.......jag har sett att flera har råkat ut för det.......
Varför har jag ingen aning om.

Trådskaparen kan ju inte kommentera alla inlägg
kanske men.......tja näe...jag vet inte hur det fungerar riktigt....osynliga artighetsregler kanske
borde anammas.

Själv kanske jag har en tendens att liksom ta död
på någon tråd med ett alldeles för seriöst och platt inlägg.

Man lär sig mycket om sig själv i alla fall...när man tittar
på sina inlägg i efterhand och ser andras reaktioner
...eller ignorering, he, he.
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Jamen jag tycker vi kan starta trådar om tantsnusk *flin* eller mindre seriösa hästdiskussioner emellanåt, tycker ibland folk tar förmycket på blodigt allvar ;)

Fram för lite oseriösa skämt och skojtrådar! Där man har glimten i ögat och inte måste hacka hela tiden!
 

Liknande trådar

Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
717
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 994
Senast: Jeps
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 477
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp