Meeennn F*N också!

jag tränar för instruktör ca 1 gång i veckan balnad hopp/dressyr och jag har bara efetrgift. tränade i lördags och det verkar som om han har skärpt sig
 
ååhh..bra ide!! ska fråga pappa på en gång!! *springer ner* var god dröj...... JA!!! han kunde filma på lördag!

Filmningen har hjälpt mig mkt i ridningen!
Det är bra och fimla träningar så man kommer ihåg vad man har lärt sig. Tävlingar är det kul att se tillbaka till. Och skulle en tävling längre fram gå åt skogen, ja då är det bara till att titta på vidiofilmerna och se vad man gör annorlunda.

Just nu har vi själv ingen filmkamera då den är sönder, och jag saknar den mkt :cry:
 
Jättesvårt fall... Hästen hoppar inte för ofta, den har inget fysiskt fel enligt veterinären, den bjuder på hinder, verkar tycke de e ql, de går inte för fort men den har börjat riva mer än tidigare... konstigt tycker jag... Kanske e de nån olat du har fått för dej som stör hästen i språnget, eller är det hästen som har fått för sig att leka "plockepinn". Eller så e det kanske ändå nåt fel på hästen som veterinärerna har missat... En equiterapeut (eller hur de nu stavas?) går igenom hästen mkt grundligare än en veterinär, kanske det vore nått?
Hoppas de löser sig!!!
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Mia_R
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 367
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp