Bukefalos 28 år!

Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

En fråga till er som vet, om ni vet :D

Slemmisen, hur ser den ut egentligen? I natt när jag var upp på toa hade jag som en riklig flytning som var vit och slajmig men inte så jättemycket, men mer än hur en flytning brukar vara. Kan det ha varit en del av slemmisen?? Eller kommer hela ut på en gång, inte i omgångar?

*Puttar*

Någon? :p
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Ja du. Jag är inte riktigt säker. Jag tror den kan se ut på det viset du beskrev. Men jag vet att den kan se väldigt olika ut. Jag märkte inte av den fick bara i samband med öpnningsfasen en blödning. Vad jag har fått reda på är att när förlossningen satt igång och man öppnas aktivt såblöder man. Det sa iallafall barnmorskan till mig på förlossningen. Vet inte om det stämmer.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Jag är ännu tröttare på detta nu. Var jätte öm och hade ont i bebismagen igår. Foglossningen och ryggen blir bara värre och värre. Jag hoppas bara förlossningen sätter igång. Jag tror ju att jag kommer föda innan maj iallafall. Jag hoppas att jag har rätt denna gången också.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

den kan komma på olika sätt, både hel och i bitar. jag trodde min hade kommit ut ett par gånger men i själva verket satt den kvar tills barnmorskan skullr känna hur mycket öppen jag var. först då förstod jag varflr den heter slempropp.... :D
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Jag ska in till förlossningen för igångsättning på måndag :D. Om inte hela Varbergs förlossning just denna dag blir överbelastat av födande mammor.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Jag ska in till förlossningen för igångsättning på måndag :D. Om inte hela Varbergs förlossning just denna dag blir överbelastat av födande mammor.

Fy vad orättvist... :mad: Bara för det ska jag trycka ut ungen i helgen... :devil: En lång joggingtur borde väl räcka eller?
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

För mig funkade det att få en TID för igångsättning :D Hade tid i v. 38+0, skulle ringa kl 7 ... klockan 5.45 föddes hon dock alldeles av sig själv !
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

För mig funkade det att få en TID för igångsättning :D Hade tid i v. 38+0, skulle ringa kl 7 ... klockan 5.45 föddes hon dock alldeles av sig själv !

Men jag kommer ju inte få någon tid för igångsättning... :mad: Nåja ikväll ska killen få jobba hårt... Vi har inte haft sex på säkert en månad såhan får mycket att jobba på nu. Fungerar inte det tar jag en springtur imorgon. Fungerar inte det kastar jag ett lasso runt bebis huvud och fäster i min hästs grimma... och sen skrämmer ajg hästen.....:devil: Det borde fungera ju iallafall.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

om inte hästen sparkar istället och skrämmer in bebisen längre in. ;). Sen kanske den aldrig vågar titta ut
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

om inte hästen sparkar istället och skrämmer in bebisen längre in. ;). Sen kanske den aldrig vågar titta ut

Näe näe min häst sparkar inte... :D dessutom måste det ju bli en snabb förlossning då, ganska stor risk att spricka dock.. Men ut kommer den iallafall. Jag börjar bli desperat nu.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Men du ska väl inte ha förrän i maj någon gång?
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Ja att vänta är ju inte kul, helst inte om man får gå över :mad:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Hur går det för dig domino?

Min slempropp kom i omgångar, började redan på måndagen och Nikki föddes på lördagen. Jag trodde också att det bara var en flytning först, men sen blev det liksom mer slajmigt och då fattade jag vad det var.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Hm vet inte, det händer inte så mycket. Har haft en skum känsla i magen idag, eller, det känns konstigt, fast inte som att något är fel.. svårt att förklara.. :D Annars är som det var igår, fast jag har inte lika mycket förvärkar idag.. Eller inte lika ofta iaf. Slemproppen är nog på gång ut iaf, för jag har slajmiga äckliga flytningar, typ grönaktiga :crazy:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Ja att vänta är ju inte kul, helst inte om man får gå över :mad:

Det behövde jag inte tack och lov förra gången. Lillkillen ahde bråttom och kom ut i vecka 38+0. Jag antar att jag får vara glad om jag bara slipper gå över. Men jag hoppas att det sätter igång snart, då min rygg inte pallar mer. Min gamla ryggskada har gått upp som det känns iallafall. Det är inte trevligt att vara gravid.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Grönaktiga??:eek:
DET KOMMER EN ALIEN!!!:cool:


HUr går det??
Jag är skitnyfiken!!
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Nu kan jag svara på hur man får ut små bebisar; Man åker till IKEA!

Fort går det sen också :idea:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Har du fått bebis nu?
Jag ska in på GeKås idag, ska se om det hjälper.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 726
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 686
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 225
Senast: Tramptass
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 068
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp